Grafický návrh na zadání: APRÍLOVÝ ŽERT pro Okrášlovací spolek Kraslice.
Návrh, který byl realizován jako příspěvek na sociální sítě 1. 4. 2024. Text je tedy opravdovým aprílovým žertíkem. Smyslem "mini-kampaně" bylo ukázat téměř neomezené možnosti, jaké máme dnes při tvorbě kalendářů na zakázku. Velikonoce a barvení vajec v roce 2024 připadly na prvního dubna, a tak bylo možné vytvořit tuto zcela fiktivní zakázku, jako příklad kreativity a vůle dělat svět legračnějším, třeba i zadarmo.
Smyšlený text příspěvku: Grafický návrh na přání klienta, kterým byl občanský spolek města Kraslice. Ten se dlouhodobě snaží o udržení tradice malování velikonočních vajec a další popularizací této tradice. Toho dosahuje zejména vlastní produkcí vajec v bio kvalitě a také uváděním nových prvků a technologií při produkci kraslic.
Nastavení